29 oktober 2006

CB ifrågasätter Unika partiets uppgifter

Följande tillrättaläggande har inkommit till bloggen från CB:
Det jag skrivit om Jimmy Windeskog är sådant som Jimmy själv har sagt till mig när han ringt nattetid.

Att linda är hans drömkvinna, att han vill ta en öl med henne. Han har bönat och bett mig åtskilliga gånger om att ordna ett möte och då har jag konsekvent sagt att du får väl bli medlem i hennes parti så får du träffa henne. Sedan har han sagt att han gjort det och tänkte kandidera till EU. Nu vet jag inte om Jimmy själv vet vad han säger när han inte är spiknykter. Jag har tyvär bara fått äran att få ´prata med herr windeskog när han är onykter.

Det är märkligt att Unikapartiet går ut och dementerar en medlem. Alla partier brukar följa regler för partier om att inte lämna ut vilka som är medlemmar. Dom flesta brukar säga ingen kommentar.